nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Janou Jong - WaarBenJij.nu nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Janou Jong - WaarBenJij.nu

nog 5 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Janou

24 Oktober 2016 | Nederland, Sint Odiliënberg

Nog 5 dagen tot ik eindelijk aan de reis kan beginnen!!
Backpack staat klaar

  • 24 Oktober 2016 - 17:12

    Adrienne:

    Ik tel mee x

  • 24 Oktober 2016 - 18:08

    Bien:

    Spannend mop! :D

  • 26 Oktober 2016 - 09:41

    Pap En Mam:

    Spannend ook voor ons, maar jij kunt straks genieten.

  • 27 Oktober 2016 - 16:06

    Marian Eussen :

    Hoi lieverd, Mijn kleine zusje gaat naar Thailand. Ik vind het echt geweldig. Super leuk je nog even gezien te hebben. Thailand was mijn mooiste ervaring ooit, ik hoop dat jij deze ervaring ook straks
    met me kan delen. Ga volop genieten. Je weet het hé...YOLO. Geniet geen 100% maar 200%. Suc6 moppie.

    Dikke kus, Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Odiliënberg

Janou

Hallo allemaal, Welkom op mijn profiel van waar ben jij.nu Mijn naam is Janou en ga over een maand voor het eerst backpacken in Thailand en Cambodja!

Actief sinds 28 Sept. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 5166

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 03 December 2016

Backpacken in Thailand en Cambodja

Landen bezocht: